به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن برگزار گردید / مراسم تجلیل از بانوان شاغل در پتروشیمی بندرامام

بانوان شاغل در شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام طی مراسمی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن در مجتمع پتروشیمی بندرامام مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام روز سه شنبه ۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن مراسمی را با حضور مهندس حمیدرضا رستمی مدیرعامل  و نیز دیگر مدیران ارشد و میانی شرکت برگزار نمود و طی آن از تمامی بانوان شاغل در شرکت تقدیر بعمل آورد .

طی این مراسم شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام به جمعی از بانوانی که در ۵ حوزه  پیشنهاد دهنده کیفی ،  پیشنهاد دهنده کمی ، دوایر کنترل کیفیتQCC ، سامانه مدیریت دانش و نظام پیشنهادات که دارای مقاله و فعالیت های  مناسبی بودند لوح تقدیری اهداء نمود و آن ها را مورد تجلیل و تقدیر  قرار داد.

در ادامه  مهندس حمیدرضا رستمی مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن اظهار داشت : در تاریخ همواره بانوانی هستند که با سطح هوش ، توانایی و مدیریت بالای خود موفق شده اند دستاوردهای بسیاری را از خود به جای بگذارند و امروزه علی الخصوص  بانوان شاغل ، می بایست توانایی و استعدادهای خود را کشف و از آن ها در جای درست استفاده نمایند تا بتوانند مدیریت مناسبی  در محیط کار و  در خانواده خود داشته باشند.

مهندس حمیدرضا رستمی در پایان اظهار داشت : می بایست ما در مجموعه پتروشیمی بندرامام شایسته سالاری را به معنی واقعی کلمه اجرا نماییم و به آن جامه عمل بپوشانیم و بصورت کلی افراد را آنجایی که استعداد ، کاربرد و توانمندی دارند بکار بگیریم.