همزمان با روز ملی خلیج فارس و در آستانه روز جهانی کار و کارگر :تجلیل از تلاشگران عرصه کار و تولید در پتروشیمی بندرامام

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام : ما بعنوان بخش تولیدی باید فرهنگ کار و تلاش را نهادینه کنیم

همزمان با فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس و در آستانه روز جهانی کار و کارگر از تلاشگران عرصه کار و تولید درپتروشیمی بندرامام تجلیل شد.

مهندس رضا امیری مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ضمن تبریک فرا رسیدن روزملی خلیج فارس و روز جهانی کار و کارگر به تمامی تلاشگران این عرصه اظهار داشت : اهمیت کار و کارگر در صنعت و اقتصاد بر کسی پوشیده نیست و این قشر از جامعه بعنوان بازوان توانمند صنعت ، یاریگر مدیران در رسیدن به اهداف هستند.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ادامه داد : نقش شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام بعنوان بخش تولیدی در بحث فرهنگی کم تر است لذا لازم است در راستای تقویت این بخش، فرهنگ کار و تلاش را در این شرکت نهادینه کنیم .

وی در ادامه افزود : در حوزه کارگری باید تفکر و نگاه قشری را برطرف و با دید کلان به مشکلات و راه حل های موجود بنگریم و باید با دست به دست هم دادن و در کنار هم بودن سعی کنیم تا وضعیت بهتر شود و هر افتخاری که در این مسیر نصیب این شرکت گردد متلعق به تمامی کارکنان است.

این مراسم با حضور جمعی از کارگران زحمتکش و تعدادی از روسا و مدیران این شرکت در سالن اجتماعات شرکت برگزار گردید و در پایان از کارگران شاغل در شرکت تقدیر شد.