با حضور مدیرعامل پتروشیمی بندرامام / جلسه ای در راستای رفع مشکلات و نیاز های کارگری برگزار شد

جلسه راهبردی در راستای رفع مشکلات و نیازهای کارگران با حضور حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ، منتخبین کارگری و نیز دیگر مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت  پتروشیمی بندرامام جلسه ای پیرامون رفع و حل مشکلات و نیازهای کارگران و تشریح عملکرد شرکت درحوزه منابع انسانی و معیشت کارگران با حضور حمیدرضا رستمی مدیرعامل ، منتخبین کارگران  ، مدیران عامل شرکت های تابعه و همچنین روسای منابع انسانی و روابط عمومی در مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار گردید.

در ابتدا  منتخبین کارگران حاضر در جلسه به بیان موضوعات مختلفی که اغلب در حوزه منابع انسانی ، معیشتی و رفاهی بود ، پرداختند و سوالاتی در خصوص وضعیت اجرای طرح هایی همچون طبقه بندی مشاغل ، یکسان سازی حقوق و مزایا مطرح نمودند که تمامی سوالات و روند اجرای طرح ها بصورت کامل از سوی مدیرعامل و مدیر منابع انسانی تشریح شد.

طی این جلسه حمیدرضا رستمی ضمن خیر مقدم به تمامی حاضرین در جلسه اظهار داشت :

طی ماه گذشته انتخابات نمایندگان کارگری در شرکت به خوبی برگزار شد و منتخبین کارگران مشخص شدند که مصادف شدن این انتخابات با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدلله (ع) را به فال نیک می گیریم و  یقینا” منشا خیر و برکت خواهد بود.

وی افزود : می بایست همگی در چارچوب قانون و خردورزی حرکت کنیم و منتخبین کارگران و مدیران شرکت باید تلاش کنند با تعامل حداکثری بهترین خدمات رسانی را داشته باشند.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام خاطرنشان کرد : طرح نمودار جدید سازمانی که یک کار بسیار کارشناسی شده بود به تصویب هیئت مدیره رسید و مراحل اجرایی شدن آن توسط منابع انسانی در حال انجام است.

شایان ذکر است پتروشیمی بندرامام از اواسط سال گذشته تا کنون به منظور ارتباط و تعامل موثر با کارگران و همچنین رفع موانع توسعه حوزه منابع انسانی  به صورت مستمر و منظم جلساتی را میان مدیریت ارشد خود و نمایندگان و فعالان کارگری برگزار نمود.