بررسی آخرین وضعیت مدیریت دارایی های فیزیکی در نشست مدیرعامل با مدیران ارشد پتروشیمی بندر امام

👈 دکتر “سپهدار انصاری نیک ” دراین هم اندیشی راهبردی بر نهادینه کردن و توسعه موفق نظام مدیریت دارایی های فیزیکی و استقرار نظام مند آن در پتروشیمی بندر امام تاکید کرد .

❇️✍️ به‌گزارش روابط عمومی پتروشیمی بندرامام ، امروز یکشنبه ۲۲ خرداد ماه ، هم اندیشی تخصصی مدیران تعمیرات مجتمعها و مدیردارایی های فیزیکی شرکت با حضور دکتر ” سپهدار انصاری نیک” مدیرعامل شرکت و با هدف تحلیل و بررسی آخرین وضعیت دارایی های فیزیکی این واحد پتروشیمی برگزار شد.

❇️ در این نشست مدیران و روسای تعمیرات پتروشیمی بندرامام گزارش تفصیلی را از آخرین وضعیت اقدامات ، زیرساخت‌ها ، تجهیزات و استراتژی های آینده شرکت در حوزه صیانت و حفاظت از دارایی های فیزیکی را در حضور مدیر عامل تشریح کردند.

❇️ گفتنی است در ادامه نشست دکتر انصاری نیک با ارائه ی تحلیلی از اهمیت توجه به دارایی های فیزیکی بر نهادیه کردن ، پیاده سازی و توسعه موفق این نظام مدیریتی با هدف کاهش میزان توقفات تولیددر پتروشیمی بندر امام تاکید کرد .
❇️ وی به مدیریت دارایی های فیزیکی در کلاس جهانی اشاره و گفت : هم اکنون مدل آپ تایم کامل ترین و رایج ترین الگو ی پذیرفته شده است و ارزشیابی عملکرد ، افراد ، راهبردها و مراقبتهای اصولی را از عوامل و قابلیتهای مدل مدیریت دارایی های فیزیکی برشمرد.

❇️ ایشان به ارتباط و تاثیر مستقیم دیدگاههای رهبری سازمان برعوامل انسانی و راهبردها که قاعده و بنیاد مدل را شکل میدهند اشاره کرد و توسعه و تاکید بر کار تیمی و بهینه سازی فرایندهای سازمان را لازمه اجرای این مدل و کاهش شکاف با وضعیت آرمانی و مطلوب جهانی دانست.

❇️ وی در ادامه خواستارشدند که نتایج ارزیابی سال ۲۰۲۰ و علت اینکه طی دو دوره ارزیابی در بخش بهینه سازی فرایندهای سازمان از نظر ارزیابان بهبود قابل توجهی رخ نداد و تدوین استراتژیهایی که فاصله با وضع مطلوب را کاهش دهد در جلسه بعدی ارایه شود.

❇️ خاطر نشان می دارد در این نشست آقای سالم پور مدیر دارایی فیزیکی شرکت نتیجه ارزیابی های پتروشیمی بندرامام براساس مدل آپ تایم طی سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۴ و اقدامات انجام گرفته در حوزه مدیریت دارایی های فیزیکی و هم چنین تاریخچه استقرار سیستمهای پایش و مراقبت در شرکت بندرامام را طی ۲۰ سال گذشته ارایه دادند.