به میزبانی پتروشیمی بندرامام برگزار شد:چهارمین گردهمایی مدیران بازرگانی مجتمع های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر

مهندس رضا امیری : نقش و جایگاه مدیریت بازرگانی در شرکت های تولیدی بسیار حساس است .

چهارمین گردهمایی مدیران بازرگانی مجتمع های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر، پالایشگاه و پتروشیمی آبادان به میزبانی پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهندس رضا امیری مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ضمن خیر مقدم و تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت امام علی (ع) و روز پدر به مدیران بازرگانی حاضر در جلسه افزود: پتروشیمی بندرامام دارای پتانسیل های بالقوه ای است که نیاز است با تمرکز از این ظرفیت ها بهتر استفاده نماییم .

مهندس رضا امیری با اشاره به جایگاه حساس و نقش ویژه مدیریت بازرگانی در شرکت های تولیدی اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود نقش و جایگاه مدیریت بازرگانی در پتروشیمی بندرامام بسیار حساس می باشد لذا در همین راستا انتظارات و مسئولیت های بیشتری را در بحث خرید، تدارکات، انبارداری، بازاریابی و فروش از این مدیریت انتظار داریم .

وی همچنین ارتباط بین مدیریت دارایی های فیزیکی و مدیریت بازرگانی در این شرکت را بسیار تنگاتنگ خواند و ادامه داد : برنامه مدیریت دارایی های فیزیکی در شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام جهت استفاده بهینه از دارایی های و پتانسیل های موجود این شرکت بیش از یکسال است که آغاز گردیده و شروع چرخه این برنامه از خرید و بازرگانی شروع و با انبار داری و حفظ و نگهداری ادامه می یابد و یکی از بخش های اساسی که ارتباط تنگاتنگی با این جریان دارد مدیریت بازرگانی است و تمام زنجیره تولید در این شرکت در جهت بازاریابی و فروش محصولات به این مدیریت بازمی گردد.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در پایان نقش مدیریت بازرگانی را تسهیل کننده فعالیت های تولیدی بیان کرد و اظهار امیدواری نمود که این نشست ها و جلسات فنی بتواند کمک شایانی به بهبود شرایط موجود در صنعت نماید.

چهارمین گردهمایی مدیران بازرگانی مجتمع های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر با حضور مدیران بازرگانی شرکت های پتروشیمی منطقه ماهشهر و پالایشگاه و پتروشیمی آبادان روز دوشنبه هفته جاری به میزبانی پتروشیمی بندرامام در سالن اجتماعات این شرکت برگزار گردید