هدف ما رقابت با کسی نیست ، ما فقط در تلاشیم از دیروز خود بهتر باشیم

تیم ارزیابی جایزه ی تعالی صنعت پتروشیمی در نشست آغاز به کار خود در مجتمع پتروشیمی بندر امام ، ضمن معرفی اعضا ، اهداف و روش های ارزیابی خود را تشریح کرد .

مدیر مطالعات راهبردی پتروشیمی بندر امام در نشست آغازین ارزیابی که صبح شنبه ۲۶ بهمن،با حضور رؤسا، سرپرستان و مدیران شرکت پتروشیمی بندر امام برگزار شد، در خصوص هدف از شرکت در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اظهار داشت : هدف ما رقابت با کسی نیست ما مایل نیستیم در بازی برتر بودن شرکت کنیم ما فقط در تلاشیم از کسی که دیروز بوده ایم بهتر باشیم .

دکتر نادرپور در ادامه ضمن اشاره به آرمان این مجتمع پتروشیمی با عنوان «سازمانی یاد گیرنده برای فردایی بهتر» تصریح کرد : پتروشیمی بندر امام براساس مدل مدیریت مشارکتی ، تمام توان مدیران و پرسنل ارزشمند خود را برای حرکت بسوی تعالی و بهبود مستمر در خدمت گرفته و در تلاش است در راستای نیل به اهداف کلان پتروشیمی بندر امام و هلدینگ خلیج فارس و با بهره گیری از پتانسیل های موجود و مدیریت دانش ضمن خلق ارزش ,خلاقیت و نوآوری ,تجارب و ارزشهای سازمانی را به رفتار تبدیل نماید.

وی طی سخنانی در نشست افتتاحیه ی ارزیابی جایزه تعالی صنعت پتروشیمی به تشریح روش های مدیریتی ، نتایج حاصل از اجرای آن و همچنین اهداف کلان و خرد سازمانی پرداخت .

تیم ارزیابی جایزه ی تعالی صنعت پتروشیمی به منظور بررسی دقیق تر اظهار نامه مجتمع پتروشیمی بندر امام به مدت سه روز ، ارزیابی خود را در بخش های مختلف مجتمع براساس مصاحبه ، نشست های گروهی و کنترل مدارک و مستندات انجام داد .