پتروشیمی بندرمام برگزار کرد:نشست های تخصصی اولین همایش توسعه روابط با شرکت های دانش بنیان

در پی برگزاری همایش توسعه روابط با شرکت های دانش بنیان پتروشیمی بندرامام اقدام به برگزاری نشست های تخصصی به منظور تشریح مسائل و نیازهای فناورانه ی پتروشیمی بندر امام که از طریق ایمیل در اختیار  شرکت های دانش بنیان و فناور قرار گرفته بود، نشست هایی تخصصی طی سه روز به صورت حضوری و مجازی با حضور تعدادی از این شرکت ها در هفته گذشته برگزار شد.

در نشست های تخصصی حضوری که از روز هفدهم مهرماه تا روز نوزدهم به طول انجامید، متخصصین گروه های برق، پوشش ها و خوردگی، ابزار دقیق، مکانیک، ماشینری، فرآیندها، مواد شیمیایی و کاتالیستها و HSE به تشریح مسائل مطرح شده از سوی پتروشیمی بندر امام پرداختند و نیز به  پرسش ها و ابهامات حاضرین پاسخ دادند.

گفتنی است د رمجموع تعداد ۹۵ شرکت دانش بنیان و فناور به صورت حضوری در این نشست ها حضور یافتند.

از سوی دیگر نشست های تخصصی تشریح نیازهای فناورانه ی برخط نیز در روزهای ۱۹ تا ۲۱ مهرماه، توسط متخصصین هر حوزه و با حضور شرکت های دانش بنیان و فناور برگزار گردید که در این جلسات نیز در مجموع تعداد ۱۷۱ شرکت دانش بنیان و فناور حضور داشتند.

شایان ذکر است با تشریح مسائل مطرح شده، قرار است که شرکتهای دانش بنیان و فناور به منظور حل این مسائل، پیشنهادات فنی خود را ارائه نمایند و در همایش آبان ماه، پیشنهادات پذیرفته شده، در قالب تفاهم نامه به امضاء و انعقاد برسند.