مدیرعامل پتروشیمی بندر امام در دومین روز از همایش پنجاه سالگی این شرکت تاکید کرد

مدیرعامل

حفظ و انتقال دانش و تجربه مدیران پتروشیمی برای تبدیل دانش نهان به آشکار در قالب مستند سازی ضرورت عصر کنونی است.
دکتر انصاری نیک افزود: مهندس حریری بعنوان یک ابر مدیر پروژه نقش مهمی در بازسازی و راه اندازی پتروشیمی بندر امام داشت و اگر خوب یاد می گرفتیم امروز باید دست کم ۵۰ مدیر پروژه در قد و قواره ایشان برای راه اندازی مجتمع هایی در اندازه بندر امام داشته باشیم منتهی باید اعتراف کنم که مثل ایشان کم داریم.
به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندر امام، دکتر “سپهدار انصاری نیک” مدیرعامل پتروشیمی بندر امام در دومین روز از آیین گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس این شرکت در پنل بررسی و ارزیابی کتاب مدیریت پروژه در شرایط پیچیده و نامعین که روایت بازسازی پتروشیمی بندر امام نوشته مهدی میرمعزی است، اظهار داشت؛ کتاب مهندس میرمعزی کتابی برای یادگیری و استفاده از تجارب است.

نایب رییس هیات مدیره پتروشیمی بندر امام با اشاره به افتتاح نخستین موزه صنعت پتروشیمی کشور در این مجتمع در روز گذشته، تصریح کرد؛ در پنجاهمین سالگرد پتروشیمی بندر امام چند پروژه زنجیره ارزش، پروژه های کلرآلکالی به ظرفیت ۳۰۰ هزار تن و کاستیک به ظرفیت ۳۳۰ هزار تن در سال از زنجیره ارزش کلر به زودی اجرایی خواهد شد.

انصاری نیک با اشاره به ارتباط آنلاینی با مدیران عامل و مدیران سابق شرکت ازجمله مهندس شعری مقدم، مهندس حریری، مهندس رهگذر بدنبال ایجاد پیوستگی فرهنگ کاری از نسل پیشین و جدید بندرامام هستیم که با این رویداد این پیوستگی رخ داد.

وی در ادامه تصریح کرد: حفظ و انتقال دانش و تجربه مدیران پتروشیمی برای تبدیل دانش نهان به آشکار در قالب مستند سازی از حیث مدیریت دانش و ثبت تجربه های سازمانی ضرورت عصر کنونی است.

نظر و دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید