بهره برداری از چندین پروژه پتروشیمی بندرامام درسال آینده

پتروشیمی بندرامام در سال جاری چندین پروژه عمرانی را در مجتمع خود آغاز کرد که در سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

شرکت خوارزمی بندرامام در آبان ماه سال جاری مراحل عملیاتی پروژه های مختلفی را در مجتمع پتروشیمی بندرامام آغاز نمود که این پروژه ها در بخش های رفاهی و عمرانی به منظور رفاه بیشتر حال کارکنان این مجتمع در دست اقدام قرار گرفته است.

از طرح های عملیاتی که در سال جاری آغاز شده است می توان پروژه تعمیرگاه ماشین آلات سنگین را ذکر کرد که این پروژه دارای سوله ای به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و با پیشرفت ۴۳ درصدی در حال انجام است.

همچنین طرح کارگاه مرکزی که با زیر بنای ۲۷۰۰ متر مربع و با پیشرفت ۳۳ درصدی ، طبق پیش بینی های انجام شده در اواسط سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در مرداد ماه سال جاری پروژه ساخت یک باب مسجد را آغاز کرد که این طرح در مجاورت دفتر مرکزی مجتمع پتروشیمی بندرامام واقع شده است و تا به امروز به پیشرفت ۲۶ درصدی رسیده  و طبق پیش بینی های بعمل آمده تا اواخر سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شایان ذکر است شرکت خوارزمی بندرامام پروژه های دیگری را در مجتمع پتروشیمی بندرامام در دستور کار خود دارد که از این طرح ها می توان پروژه ساخت کارگاه برق و تهویه که در اوایل سال آینده آغاز می شود را ذکر کرد